بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


مهدوی کیا هم حرفهای امیرخان را غیر مستقیم تایید کرد!

http://upload.tehran98.com/upme/uploads/5d85c8f587cbcbfe1.jpg

اینجا یک سوال در ذهن علاقه مندان فوتبال پیش می آید که وقتی آقای جعفری نماینده شرکت آل اشپرت در خاورمیانه مدعی میشود که تعداد 2000 توپ خارج از قرار داد شرکت فوق با فدراسیون به فوتبال ایران هدیه می دهد و یا در مصاحبه های مختلف صحبت ازعرق و تعصب به کشورش می کند و جوری عنوان می کند که فراتر از قرارداد منعقد شده با فدراسیون فوتبال سرویس دهی داشته است،چرا برای تیمهای پایه ای ایران چنین تسهیلاتی را در نظر نگرفته اند!
اما مورد دیگری که مهدوی کیا در مصاحبه خود به آن اشاره کرد،حمایت های خارج از عرف و بیش از اندازه بعضی از رسانه ها و افراد حقیقی از سرمربی بزرگسالان تیم ملی بود که مهدوی کیا اظهار داشت که چطور وقتی یک مربی خارجی به بعضی موارد معترض است و یا حق و حقوقش را مطالبه می کند،رسانه ها آنقدر آنرا بزرگ می کنند و با حمایتهای بیش از اندازه خود هم فدراسیون فوتبال را تحت فشار قرار می دهند و هم با محق دانستن کروش زمینه ای را بوجود می آورند که این مربی جوری رفتار کند که تا شرایط دلخواهش بوجود نیاید به کار خود طبق مفاد قرار دادش ادامه ندهد!؟اما مربیان وطنی برای بوجود آمدن حداقل شرایط برای تیمهای تحت دایتشان هر چقدر کاستی ها را فریاد بزنند،از سوی همان رسانه ها به گلایه هایشان پرداخته نمیشود و حمایتی صورت نمیگیرد!؟
نتیجه گیری:آقای مهدوی کیای عزیز چندی قبل امیر قلعه نویی همین صحبتها را از زاویه دیگری مطرح کرده بود،منتهی همان رسانه ها و اهالی قلم سعی کردن وی را بکوبند و با حمایتهای جانبدارانه خود از سرمربی تیم ملی ،زمینه گسترش اعتراضات و قهر و ناز کردن این مربی را فراهم نمایند!حرف آخر همانی هست که امیر قلعه نویی زده بود:این دوستان رسانه ای همگی اجنبی پرست هستند!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 2 / 7 / 1392برچسب:رسانه ها,برنامه نود,امیر قلعه نویی,مهدی مهدوی کیا,مربیان وطنی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com